Często Zadawane Pytania
Wszystko
Problem z zamówieniem
Składanie zamówienia
Dostawa
Płatność
Taka sytuacja jest możliwa, jeśli dane o dostępności albo cenie w jednej aptece są nieaktualne i zarezerwowaliśmy zamówienie w innej aptece. Jeśli całkowity koszt zamówienia zmienia się więcej, niż o 3 %, uzgodnimy nową cenę z Państwem przez telefon albo wiadomość.
Niestety, nie wszystkie towary możemy dostarczyć pocztą. Prosimy o sprawdzenie czy w Państwa zamówieniu nie ma towarów, które potrzebują specjalnych warunków dostawy, leków wydawanych tylko na receptę, a także, czy wszystkie towary są dostępne.
Jeśli zamówienie zostało złożone prawidłowo, to Państwo dostaną wiadomość z numerem zamówienia. Jeśli Państwo nie dostali wiadomości w ciągu 10 minut, prosimy skontaktować się z naszą pomocą techniczną korzystając z online czatu na stronie internetowej, Facebook Messenger albo pisząc na pocztę elektroniczną [email protected]
Tak, jeśli towar jeszcze nie był kupiony. Prosimy skontaktować się z pomocą techniczną i podać numer zamówienia. Skontaktować się z nami można korzystając z online czatu na stronie internetowej, Facebook Messenger albo pisząc na pocztę elektroniczną [email protected]
Niestety, nie. Teraz przyjmujemy zamówienia tylko na całe opakowania.
Opłata za zwykłą dostawę wynosi 10 złotych. Dostawa natychmiastowa — 20 złotych. Więcej o cenach dostawy można przeczytać na stronie "Dostawa i płatność"
Korzystając z kodu rabatowego Państwo dostają darmową dostawę na całe zamówienie. Pod dostawą darmową mamy na myśli zniżkę na dostawę w wysokości 10 złotych.
Cena towarów w aptekach może różnić się więcej, niż o dwa razy. Nasz serwis otrzymuje informację o cenach z więcej, niż 1000 aptek, co pozwala nam kupić Państwa zamówienie w optymalnej cenie. Możemy też zbierać zamówienie z różnych aptek, kupować towar w aptece innej dzielnicy miasta albo nawet w innym mieście i wysłać zamówienie pocztą.
Prosimy skontaktować się z pomocą techniczną, na pewno Państwu pomożemy. Państwo mogą skontaktować się z nami w online czacie na stronie internetowej albo w Facebook Messenger
Niestety, nie. Zgodnie z obowiązującym prawem, zwrot i wymiana towarów medycznych, leków, środków kosmetycznych itp. są niemożliwe.
Na stronie internetowej jest podana cena towaru z dostawą, a także zakres cen w aptekach miasta. Jeśli Państwo zamawiają dostawę, to rezerwujemy towar w aptece albo w kilku aptekach, kupujemy i zbieramy zamówienie. Czasem cena, którą otrzymaliśmy od apteki może być nieaktualna, w takim razie ogólna cena zamówienia może zmienić się po dokonaniu rezerwacji.
Tak, sposób otrzymania można zmienić, jeśli towar jeszcze nie był kupiony. Prosimy skontaktować się z pomocą techniczną i podać numer zamówienia. Skontaktować się z nami można korzystając z online czatu na stronie internetowej, Facebook Messenger albo pisząc na pocztę elektroniczną [email protected]
1) Prosimy korzystać z wyszukiwarki, żeby znaleźć niezbędne towary
2) Dodać towary do koszyka
3) Przejść do złożenia zamówienia i wybrać najwygodniejszy sposób otrzymania.
2) Dodać towary do koszyka
3) Przejść do złożenia zamówienia i wybrać najwygodniejszy sposób otrzymania.
Kody rabatowe dają zniżkę tylko na wartość dostawy. W zależności od kodu rabatowego rozmiar zniżki może różnić się.
Kod rabatowy można znaleźć w naszych e-mailach, wiadomościach, a także na stronach naszych sieci społecznościowych Liki24.pl